The Business of Blogging, How Charity Helps Companies and Media Accuracy

Mi, 04/10/2006 - 09:00 | by t-lautner.com

Find out how a CEO blog can help your company connect with customers - and fend off bad PR. The founder of the Blog Business Summit tells us why companies should focus on providing a "customer benefit" via a blog. Charity can help businesses - and not just at tax time. The executive director of CharityNavigator.com talks about the benefits of entrepreneurs supporting nonprofits and how charities can be vetted for financial prudence. In Strange Domains, we find out about a man tracking the errors of the world's media at RegretTheError.com. Plus: Best of the Blog and a classic What Would Bob Do.

Alle Bilder zum Schutz vor unserösen Abmahnern entfernt!

Dieser Inhalt wurde mit Genehmigung der Seitenbetreiber von nachfolgender Quelle automatisch per RSS-Feed übernommen und stellt nicht die Meinung des Seitenbetreibers dar. Urheberrechtsbeschwerden bitte hier melden.

Vielen Dank an unsere Quellen, die uns erlaubt haben ihre News zu sammeln!


www.likemonster.de | gfoidma.at | geoquiz.at
Die besten Facebook Sprüche und Zitate!

Bleiben wir doch in Verbindung!

Abonniere jetzt das Zitat des Tages und erhalte täglich ein tolles Zitat per Mail!

Kostenlos, spamfrei und jederzeit kündbar!

Per Facebook anmelden!


Teile dieses Bild Bild schließen

Folge uns in den sozialen Medien:

Instagram Facebook Pinterest TwitterX