ShieldZone.com, Dogster.com...and What Would Bob Do?

Mi, 02/08/2006 - 09:00 | by t-lautner.com

The quest to protect the face of a wrist watch led an entrepreneur on a search for solutions. Learn how Shield-Zone perfected a military-grade film for consumers and took advantage of an emerging market aimed at protecting handheld devices. Plus: Is the Internet "going to the dogs?" An entrepreneur looking for untapped markets found it with Dogster.com. Hear how this successful innovator focused on a user base, integrated advertising within the site and controlled costs to build a profitable start-up. In this week's "What Would Bob Do," Bob helps a listener deal with seasonal sales declines.

Alle Bilder zum Schutz vor unserösen Abmahnern entfernt!

Dieser Inhalt wurde mit Genehmigung der Seitenbetreiber von nachfolgender Quelle automatisch per RSS-Feed übernommen und stellt nicht die Meinung des Seitenbetreibers dar. Urheberrechtsbeschwerden bitte hier melden.

Bleiben wir doch in Verbindung!

Abonniere jetzt das Zitat des Tages und erhalte täglich ein tolles Zitat per Mail!

Kostenlos, spamfrei und jederzeit kündbar!

Per Facebook anmelden!


Teile dieses Bild Bild schließen

Folge uns in den sozialen Medien:

Instagram Facebook Pinterest TwitterX