Another Super Bowl Home Run & Zombies in Austin

In a show that spans the Pacific Ocean & revisits the media's post-Super Bowl roasting of Go Daddy, the ad industry's "flaming pen" -- AdWeek's Barbara Lippert -- tries to understand how "Baseball," which she hates, became the game's most-watched commercial. And in the Internet Files, we relay a chilling story about zombies in Texas & reveal how Google Earth helped Swiss police catch a ring of clueless hemp growers. Also on the menu: The panelists wonder if Venice tourists will pre-pay for public toilets or simply relieve themselves in the canals.

Plus, we're once again handing out $$$ to our listeners in chat!

Third-party products and brand names may be trademarks or registered trademarks of their respective owners. All rights reserved.

Alle Bilder zum Schutz vor unserösen Abmahnern entfernt!

Dieser Inhalt wurde mit Genehmigung der Seitenbetreiber von nachfolgender Quelle automatisch per RSS-Feed übernommen und stellt nicht die Meinung des Seitenbetreibers dar. Urheberrechtsbeschwerden bitte hier melden.

Bleiben wir doch in Verbindung!

Abonniere jetzt das Zitat des Tages und erhalte täglich ein tolles Zitat per Mail!

Kostenlos, spamfrei und jederzeit kündbar!

Per Facebook anmelden!


Teile dieses Bild Bild schließen

Folge uns in den sozialen Medien:

Instagram Facebook Pinterest Twitter X